Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van brievenbuspost zijn €4,25

De verzendkosten van pakketpost zijn €5,95.

Gratis verzending vanaf €75

Kan ik mijn bestelling ophalen? 

Ja dat kan! Woon je in of in de buurt van Uitgeest, dan kun je in je winkelmandje kiezen voor "bestelling ophalen" je ontvangt van ons een email zodra je bestelling klaar staat.

Hoe kan ik betalen?
U kunt op www.Y-styling.nl betalen met iDeal en klarna achteraf betalen, bij afhalen kunt u betalen met iDeal, klarna achteraf betalen, contant bij afhalen of pinnen bij afhalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je bestelling wordt binnen 24 uur via postNL verzonden, indien voorradig en uitzonderingen daargelaten. Hiervan stellen wij je z.s.m op de hoogte. Doorgaans heb je je bestelling binnen 48 uur nadat je je bestelling hebt geplaatst in huis.

Wat is de status van mijn bestelling?
Als je bestelling is verstuurd krijg je een verzendbevestiging en een bezorgindicatie zodra het pakketje in het sorteercentrum van postNL is aangekomen. Als je vragen hebt over de bezorging van je pakketje kun je via de track en trace tool van postNL (je komt hier via de link in email met de track en trace code) contact opnemen.

Hoe werkt klarna?
Klarna voert voor www.Y-styling.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. 

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website en de voorwaarden van Klarna Achteraf Betalen.

Ik heb een ander afleveradres?
Je kunt een afwijkend afleveradres doorgeven tijdens de bestelprocedure. 

Ik heb besteld, maar wil mijn bestelling aanpassen?
Geen probleem, mail ons even: info@Y-styling.nl 

Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ja, indien de aankopen ongedragen, in de verpakking en onbeschadigd zijn. Bij het vermoeden van dragen, nemen wij het artikelen niet retour. 

Wanneer krijg ik een reactie op mijn retourzending?
Wij behandelen de retouren binnen 10 werkdagen.

Krijg ik de retourkosten terug?
Nee, deze zijn voor eigen rekening. Gebruik altijd verzending met trake en trace. 

Hoe lang is mijn shoptegoed geldig?
Onbeperkt.

Ik heb een klacht
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een artikel of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of per post. Onze gegevens:

info@Y-styling.nl 

Y-styling mode accessoires

kruiskamplaan 48 (geen bezoekadres)

1911 LN Uitgeest 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Wat zijn de bedrijfs- en contactgegevens?
Y-styling mode accessoires is ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer: 67613004
BTW nr: NL191133802B01
postadres: kruiskamplaan 48, 1911 LN Uitgeest 
E-mail: info@Y-styling.nl 
Rekeningnummer: NL13KNAB0255718152

 

© 2018 - 2024 Y-styling | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel